Monday, May 31, 2010

tempat mengadu ke aku?

mula-mula die call aku.
then suara sedihsedih.mengalahkan bapak die mati
padahal gaduh ngan bf die
pasal balik awal pun nak kene gaduh ke.
hahaha.kelakar.aku ingat lagi dengan nyna.
pasal pgil ngok ngek pun nak bergaduh
siap nak beterajang bertumbuk dan
segala silat dan tekwondo semua dia nak hempukkan kat aku
hahaha.tapi kawan aku punye kes neh lain sikit.
die adalah foward msg yg bf die bg.
yg aku paling tak puas hati.bf die siap mengungkit
belanja makan habis duit larh,bawak jenjalan naik vespa toncet un nak ngunkit
jantan apa wehh.sundal je perangai
membabi buta.
da gaduh baru lah perasan gf tak lawa.
dulu.itula inta.itulah payung.itu lah pengerang hati.
hahaha. gf die dah melalak bagai mengadu kat aku.
ekot kan jugak kesian kat gf dia uhh.
memng tak patot lah die kene mcm uh.
dengan aku die terbaik.
duludulu dengan aku.kotak rokok aku die buangkan sebab die tanak aku jadi smoker
siap dating lelama dulu.
antar suratsurat cinte.yg ada lipstick.
macam2 lg ahh.tapi tengok die kene mcm neh kesian pulak
org yg pernah sama dengan aku dulu melalak.memekik melolong mcm firaun pasir.
ntahlahh..cariklah jalan yg ter baik untuk hubungan korg.
:)

No comments:

Post a Comment