Thursday, July 1, 2010

keenam dan ke lapan belas

01/07/10-01/01/10.
kami bersama lagi untuk keenam bulanya.
haha.berbini dengan org agak ganas berkata.
keras dalam perlakuannya.
hebat.terbaik.menarik.
sebab tu lah aku syng kau.
pelakuan kau.
memukau mata aku dan family aku.pahaam?
hahaha.kadangkadang sepak teranjang aku kau yg smbut.
di balas pulak dengan flying kick kau dan penmpar karate kau uh.
sedar tak kau.kau yang selalu berada kat sisi aku?
haha.
misya.misya.misya.
name unggul dan terulung kat hati aku.
sakit hati aku cmpak kat kau.
sakit hati kau cmpak kat akuu.
sayang aku kau kaut habis.
sayang kau aku amik buang kat hati aku.
*tergelak.

untuk ke lapan belas kalinya.
8 july 2010.
hari keramat.
aku akan tunggu sapa yg akan pertama lantang memaki aku jam 00.00.
aku memng selut abis die.
egat time kecikkecik.
asal ari jadi je kfc.
haha.muke pun dah mcm ayam.
ayah bawak ibu.
dan due beradik yg agak terkejal mcm beruk pg kfc.
haha.*ketawa
hadiahnya.tak perlu mahalmahal.cukup sekadar baju kikilala.
dah up sikit dapat baju kiko.bertapa gembiranya aku zaman dulu.
duit jangan ckap lahh.si along dengan selambaer je bg aku singgit.
time uh memg mintak penumbuk ah..tak main duit kecikk
pling rendah pun 50.
dapat duit esok terus beli tikam kat kedai.
menang digimon.kadangkadang dapt pukimon.babi.
hahaha.tapi sekarg neh.sambut hari jadi buat kenduri.dan potong kek.
haha.tahun neh smbut hari jadi dengan bini yg masuk airr..
byeee.;)

1 comment: